Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

Τι είπα και (κυρίως) τι δεν είπα για το εμβόλιο...


 Επειδή άρχισα να δέχομαι επιθέσεις από αγνώστους, σε εμένα, χρήστες του Facebook σχετικά με τις θέσεις που έχω πάρει για το εμβόλιο, θεωρώ καλό να συνοψίσω τι έχω και τι δεν έχω πει μέχρι στιγμής πάνω στο θέμα αυτό.

Καταρχάς, ουδέποτε διατύπωσα κριτική για όσους αρνούνται να εμβολιαστούν, ούτε αμφισβήτησα το δικαίωμα της επιλογής τους. Επί πλέον, απέφυγα να πάρω θέση στο ζήτημα της υποχρεωτικότητας, καθώς το θεωρώ ως ένα περίπλοκο θεσμικό πρόβλημα για την προσέγγιση του οποίου δεν διαθέτω τις απαραίτητες νομικές γνώσεις.

Επίσης, με σειρά κειμένων μου έχω υπερασπιστεί εκείνους που απόλυτα δικαιολογημένα φοβήθηκαν να εμβολιαστούν όταν το μοναδικό εμβόλιο που διετίθετο ήταν το AstraZeneca:

Είναι «ψεκασμένοι» όσοι ανησυχούν για το εμβόλιο;

Όταν η ανθρώπινη ζωή είναι θέμα στατιστικής...

Καταργεί η αναγκαιότητα του εμβολιασμού το δικαίωμα του κοινού στην ενημέρωση;

Ο θάνατος ως «παρενέργεια»...

Αποτελεί παράπτωμα ο φόβος;

Σημειώνω, τέλος, ότι έστειλα αρκετά σχόλια διαμαρτυρίας στον ΣΚΑΪ για απαράδεκτα επιθετικό τόνο ενάντια στους διστάζοντες να εμβολιαστούν. Φυσικά, τα ανέγνωσαν στον αέρα όπως τους βόλευε, αλλάζοντας το νόημα κατά το δοκούν...

Όμως, υπάρχουν επιχειρήματα και για την άλλη πλευρά:

Είναι «ρατσισμός» η ιδιαίτερη μεταχείριση των εμβολιασμένων;

Πόση ελευθερία του λόγου επιτρέπει μία πανδημία;

Το "παράδοξο" της Μυκόνου δεν είναι παράδοξο!

Τέλος, συνόψισα αντικειμενικά όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το εμβόλιο:

Συζητώντας για το εμβόλιο...

Εύλογα, λοιπόν, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι αυτοί που μου επιτίθενται το πράττουν χωρίς καν να γνωρίζουν τι ακριβώς πρεσβεύω! Δικαίωμά τους...

ΚΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου