Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Φεύγω για διακοπές!

Οι παρατηρητικοί επισκέπτες μας θα πρόσεξαν ότι από σήμερα το blog έχει έναν νέο συνεργάτη: τον ΑΝΤΩΝΗΣ-ΨΕΡΗΜΟΣ (δεν χρησιμοποιώ αιτιατική, το όνομα είναι "πακέτο" και, ως εκ τούτου, άκλιτο!). Θα θαυμάσαστε ήδη το εξαιρετικό άρθρο του που δημοσιεύεται πιο κάτω. Δεν είναι Αθηναίος, αγαπάει όμως αυτή την πόλη και κατανοεί όσο κι εμείς εδώ, αν όχι περισσότερο, τα σοβαρά προβλήματά της. Και, σαν άνθρωπος που δεν υποχρεώνεται να εισπνέει μολυσμένο αέρα, έχει μια καθαρότητα σκέψης την οποία, ομολογώ, πολλάκις εζήλεψα (με την καλή έννοια του όρου!).

Αντώνη, σε καλωσορίζουμε! Θα πρέπει να σου πω ότι ο AthensLover είναι χώρος έκφρασης πνευματικής και καλλιτεχνικής έμπνευσης. Έτσι, προσωπικά γράφω εδώ μόνο όταν είμαι ανάλογα "φτιαγμένος"! Αν, λοιπόν, κάποια φορά κάνεις καιρό να δεις δικές μου αναρτήσεις, μη σπεύσεις να συμπεράνεις ότι σε άφησα μόνο να τραβάς κουπί: απλά, δεν ήταν ακόμα η ώρα μου!

...Και τώρα που, με την παρουσία του Αντώνη, θα έχω λίγο έξτρα χρόνο, μέχρι να τελειώσει η εξεταστική περίοδος στη Σχολή (εγώ ξεμπέρδεψα ήδη) και να ξαναρχίσουν τα μαθήματα, λέω να φύγω για χειμωνιάτικες διακοπές. Ας πούμε, έχει κανείς κανέναν τουριστικό οδηγό για Ψέρημο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου